wtorek, 27 sierpnia 2013

1.Look at her!

Justin POV:
Wbiegłem na scenę z innego miejsca na innym niesamowitym show w Believe Tour. Nie wiem dlaczego, ale miałem więcej energii, fani byli dzisiaj niesamowici! Dałem mojej mamie buziaka i powiedziałem do widzenia do innych znajomych, którzy przechodzili i udałem się do autobusu.Wiem, że własnie jechaliśmy, więc w końcu miałem trochę czasu na relax. Gdy szedłem zobaczyłem chłopaków, Jaden Smith, Alfredo Flores, Ryan Butler; lub jak go nazywamy Butsy i Ryan Good.

''Hey, dzisiejsze show było świetne bro.''Alfredo powiedział ledwo patrząc z jego telefonu.

''Tak, dzięki, energia była niesamowita. Co robiliście frajerzy?''Złapałem jabłko i wziąłem dużego gryza, siadając w poprzek krzesła na przeciwko każdego.

''Oglądaliśmy show, ba''Ryan wywrócił oczami, jakbym był głupi.

''Tak, zrobiłem kilka zdjęć''Fredo powiedział, pokazując mi swój telefon.




''Wow, te są fajne bro. Dzięki. Później dodam je na Instagrama. Myślę, że teraz trochę po tweet'uję. Tak czy inaczej, mamy długą drogę do Florydy.''

Wszyscy po prostu zgodzili się i wrócili do tego co robili, podczas gdy ja szedłem do mojej sypialni na tyle autobusu, aby się położyć.

Obudziłem się, nie wiedząc na jak długo zasnąłem. Znalazłem mój telefon pode mną, odblokowałem go i zobaczyłem, że jest 4 rano. Zdecydowałem się kliknąć na ikonę Twitter'a.

@justinbieber: świetne show! Kocham was! #lovemyBeliebers

@justinbieber: Nie mogę się doczekać, kiedy was zobaczę, co się dzieje! #believetour2013

@justinbieber: jak tam wszystkie moje dziewczyny? #Beliebers

RT @BiebsGirlSwagg: ''Tęsknie za Believe Tour show! Wróć do mnie @justinbieber albo będę płakać!''

@justinbieber: @BiebsGirlSwagg Nie płacz! Kiedy się uśmiechasz ja się uśmiecham #ImSmilin

Kocham moich fanów. Naprawdę. Właśnie tweet'uję i retweet'uję wiele dziewczyn. Zobaczyłem jedno zdjęcie i musiałem ją follow'nąć. Cholera, była gorąca.





@BiebsGirlSwagg: @justinbieber jeśli mnie nie follow'niesz, będę musiała się podkraść pod twoje łóżko. K bye #trueBelieber

Chichocząc, postanowiłem ją follow'nąć. Po tym kiedy zobaczyłem, że już nic nie pisze, wszedłem na jej stronę. Była naprawdę bardzo ładna, zobaczyłem zdjęcie z chłopakami. Chłopak Tom, może? Oh, dobrze.

Byłem tak wciągnięty, że nie zauważyłem Ryan'a i Fred'a, oglądających przez moje ramię wszystko co zrobię.

''Joł co-''Ryan chwycił mój telefon, przerywając mi. Próbował ją odblokować, uśmiechnąłem się.

''Jest zablokowana, ty idioto''Zaśmiałem się.

''Uwielbiam patrzeć kiedy idziesz na tweet spree, a te wszystkie dziewczyny szaleją!''Ryan zaczął się trochę uspokajać.

''O mój Bieber! To on, zacznijmy do niego tweet'ować 69 razy, aby sprawić, żeby mnie dostrzegł! On musi mnie follow'nąć! Ahh!''Alfredo powiedział dziewczęcym, kpiącym tonem, przedrzeźniając moje Beliebers.

''Oh, zamknijcie się chłopaki! To są moje fanki, a ja je kocham! One tam są dla mnie! Zamknijcie się!''Chwyciłem mój telefon z powrotem, odblokowałem go i zobaczyłem czy ktoś coś napisał, czy cokolwiek.

''Zobaczyłem że wszedłeś na profil jakiejś laski, jest gorąca?''Ryan powiedział odchodząc. Zgaduję, że do małej kuchni, ponieważ miał czipsy, które nam rzucił.

''Tak, spójrz''Otworzyłem twitter'a ponownie, szybko znajdując jej profil.

''Cholera, jest gorąca.''Alfredo wyszeptał bardziej do siebie.

''Jest naprawdę piękna''Uśmiechnąłem się. Obaj spojrzeli na mnie jakbym był szalony. Tylko wzruszyłem ramionami.

''Kocham jej włosy''Ryan dodał. Po prostu się zgodziliśmy.

Po około godzinie rozmawiania o wszystkim; dziewczynach na trasie, co się dzieje w Kanadzie; wszyscy udaliśmy się pooglądać telewizję i nawet nie wiem kiedy, zasnęliśmy w trakcie.

_____________________________________________________________________
DAM DAM DAAAAM... I oto mamy pierwszy rozdział HACKED :D pisanego przez Kailey :) Rozdziały są dosyć krótkie , więc będą pojawiać się co 2-3 dni :D Obiecuję, że akcja się rozkręci coraz bardziej z każdym rozdziałem :D Opowiadanie ma obecnie ponad 20 rozdziałów i nadal jest pisane :D 

Pytania? 




5 komentarzy: