sobota, 21 września 2013

2.,,Hacked''

Brooke Torres


''Brooke! Brooke! Brooke!'' Usłyszałam z drugiej strony mojego telefonu, głośny głos mojej najlepszej przyjaciółki, Ryder. Jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami od drugiej klasy i mogę na nią liczyć mimo wszystko.

''Co?'' Odkrzyknęłam zła.

''Możemy gdzieś wyjść wieczorem? Mamy prawie 21 lat, a po prostu siedzimy w domu'' Sapnęła, prawdopodobnie na końcu przewracając oczami, jak zwykle robi.

Ale ma rację. Ledwo wychodzimy, a jesteśmy w takim wieku w którym powinnyśmy żyć i się bawić.

''Niech będzie. Chcesz do mnie przyjść, żeby coś zaplanować i pomożesz mi wybrać coś do ubrania?'' Powiedziałam ustępując jej.

''Tak, pewnie, zaraz tam będę.'' a potem usłyszałam kliknięcie.

Rozłączyłam się i zobaczyłam, że to twitter. Justin nareszcie tweet'ował. Nadal mnie nie zauważył, ani follow'nął, wspomniał lub RT'ed*... Pewnego dnia jednak.. Miejmy nadzieję. Przyjechał tutaj, ale bilety były wyprzedane, więc nie mogłam go zobaczyć. Ech, nędza.


@justinbieber: świetne show! Kocham was! #lovemyBeliebers

@justinbieber: Nie mogę się doczekać, kiedy was zobaczę, co się dzieje! #believetour2013

@justinbieber: jak tam wszystkie moje dziewczyny? #Beliebers

To sprawiło, że się uśmiechnęłam. Tweet'owałam i tweet'owałam, w kółko i w kółko, aż usłyszałam że drzwi się otwierają, wiedząc że to Ryder, więc tweet'nęłam ostatniego tweet'a.

@BiebsGirlSwagg: @justinbieber jeśli mnie nie follow'niesz, będę musiała się podkraść pod twoje łóżko. K bye #trueBelieber.

Z tym, zamknęłam swojego Mac'a** i wstałam, aby ją powitać. Schodząc po schodach dostałam wiadomość od mojego chłopaka David'a. Spotykamy się nieco ponad dwa lata.

Od: Boo
hej kochanie. dzisiaj z chłopakami. Kocham Cię, napisz do mnie później.

Do: Boo
Dobrze kochanie. Ryder właśnie jest tutaj. Też planujemy gdzieś wyjść. Napiszę później. Też Cię kocham.

Z tym zablokowałam swój telefon i zeszłam żeby spotkać moją najlepszą przyjaciółkę.

''Brooke!!'' Moja, powtórzę, głośna najlepsza przyjaciółka powitała mnie. Wyglądała bardzo słodko. Choć ona zawsze tak wygląda. Była jedną z tych naturalnie pięknych dziewczyn. I może byłam trochę zazdrosna..

''Okej, idź pod prysznic, załóż to i się przygotuj! Musimy iść!'' Ryder praktycznie wepchnęła mnie do łazienki.

strój Brooke *klik*



Ryder


Kocham Brooke do śmierci. Tak, ale ta dziewczyna, może to robić wiecznie. Nudziło mi się, więc poszłam do jej Mac'a, żeby zajrzeć na Facebook'a. Kiedy go otworzyłam, zobaczyłam, że nigdy się nie wylogowuje z Twitter'a. Wiesz co się dzieje, kiedy to się staje...


@BiebsGirlSwagg: wyjście z dziewczynami!

@BiebsGirlSwagg: jacyś sexy faceci, chcący wyjść wieczorem? #sexytime

@BiebsGirlSwagg: podniecona od fotek Bieber'a. Ktoś powinien mi pomóc (597-234-1510) #textme 

Z tym, zamknęłam komputer i położyłam się na łóżko z uśmiechem na twarzy. Więc jestem gotowa na dzisiejszy wieczór.

Około 10 minut później, Brooke wyszła z łazienki gotowa do wyjścia.



Brooke Torres


W końcu dotarłyśmy do klubu. Poszłyśmy prosto do baru, żeby zdobyć kilka drinków. Dzisiaj wieczorem, była noc dziewczyn, żeby po prostu tańczyć i się zrelaksować. Ryder i ja właśnie tańczyłyśmy, trochę sprośnie, ale hej... Lubimy się bawić.

Czułam, że mój telefon wibruje w moim staniku. Odblokowałam go i przeczytałam, że mam wiadomość od dziwnego nieznanego numeru.


Od: Nieznany Numer
Wiesz taka ładna dziewczyna jak ty, nie powinna umieszczać swojego numeru na Twitterze ;) mam nadzieję, że świetnie się bawisz podczas "sexytime"






_________________________________________________
* RT'ed - wiecie chodzi o to RT na TT :) nie wiedziałam jak to przetłumaczyć
** Mac - laptop z apple

    BARDZO BARDZO BARDZO PRZEPRASZAM ŻE ROZDZIAŁ NIE POJAWIŁ SIĘ WCZORAJ W NOCY ALE PO PROSTU JAK WRÓCIŁAM, TO SIĘ RZUCIŁAM SIĘ NA ŁÓŻKO I ZASNĘŁAM... W RAMACH REKOMPENSATY POSTARAM SIĘ DODAĆ NOWY ROZDZIAŁ JESZCZE DZISIAJ :D ALE NICZEGO NIE OBIECUJE :)


PRZEPRASZAM ZA JAKIEKOLWIEK BŁĘDY.

p.s. Informować o rozdziałach bo nie wiem.. c:  ??

5 komentarzy: