piątek, 18 października 2013

Uwaga! Ważna informacja!

Poszukuję osoby, która razem ze mną będzie tłumaczyć to opowiadanie :)
Musisz umieć angielski i dobrze się nim obsługiwać, oraz umieć ortografię :D ( na interpunkcję nie zwracam za dużej uwagi iż ja sama jej za bardzo nie umiem ;p)
Nie ma żadnych ograniczeń wiekowych, musisz umieć angielski.
Opowiadanie jest raczej prosto pisane,

Aby się zgłosić musisz przetłumaczyć 3 rozdział
Aby go otworzyć, musisz zalogować się bądź zarejestrować na JBFF+.
Gdyby bardzo Ci zależało, a z jakiś powodów nie możesz (lub Ci się nie chce :p) tam rejestrować, możesz do mnie napisać, a ja prześlę ci rozdział.
Wybiorę 1 lub 2 osoby, które najlepiej przetłumaczą.

Jeśli nikt się nie zgłosi, będę zmuszona usunąć to tłumaczenie :c

Kontakt do mnie:
tt: @pjonsiaziom
ask: @pjonsiaziom
e-mail na niego wysyłamy rozdział : patja61@gmail.com

W zgłoszeniu ma pojawić się:
- dany rozdział
-informacje o tb( imię, ile lat itp.) :D
oraz aktywny e-mail i twitter. Chociaż najlepiej by było gdyby był także numer gg :)

Na zgłoszenia czekam do 25.10.2013r. (piątek),

Zgłaszajcie się :) i POWODZENIA KOCHANI <3

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mam konto na jbff+ ale zapomniałam hasła, a nie chcę zakładać nowego, postaram się odzyskać tamto. A piszę dlatego, że byłabym zainteresowana tłumaczeniem i prosiłabym Cię abyś wysłała mi rozdział. Nie wiem gdzie byś mogła to zrobić, ale podaję ci email ;3 Ajszin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń