niedziela, 27 października 2013

Zwycięzcy & 3.Clubbing it up.

Zwycięzcą jest Agnieszka ! :) tt : @dobisiakowaa
Oto jej przysłany rozdział :) Teraz ona będzie razem ze mną tłumaczyć 
to opowiadanie :)
Lecz możliwe że wybiorę jeszcze jedną osobę ale to jutro o tym powiadomię.
Dziękuję Ci kochana <3 i zapraszam do czytania rozdziału.
Proszę również aby każdy kto czyta, zostawił swoją opinię co do rozdziału 
w postaci komentarza :)



_____________________________________________________________






Pozwólcie ,że się przedstawię. Nazywam się Brooke Torris. Mam 21 lat i jestem nauczycielką na Florydzie. Tak, wiem,że jestem młoda,ale pracowałam nad tym 
w liceum i zatrzymałam tą prace kiedy je ukończyłam. Mam też chłopaka,który ma na imię David.Jesteśmy razem od czasu pierwszej klasy liceum wiec to jakieś dwa 
i pół roku. Jestem wielką Belieber możesz mnie już hejtować! Nie obchodzi mnie to że jestem starsza niż większość jego fanek. Niestety nigdy go nie spotkałam ani nie byłam na jego koncercie i prawdopodobnie nigdy nie będę.Chociaż "nigdy nie mów nigdy".To jest takie banalne. Lol! Teraz żyje na własną rękę. Dorastałam 
z moją babcią i dziadkiem. Wyprowadziłam się,a oni przenieśli do północnej Karoliny. Ale rozmawiamy przez Skype'a co noc. Czy za nimi tęsknie? Teoretycznie...

Brooke:

Jest środek nocy i Ryder jest w połowie drogi. Myślę,że wiem kto jest wypity.Gdy już się wytańczyłam poszłam po schodach do góry,żeby odpocząć.Widząc parę prawie uprawiającą sex na balkonie, postanowiłam wrócić na dól i po prostu znaleźć krzesło oraz upewnić się, że dalej widzę RY. Chwyciłam drinka i sprawdziłam mój telefon żeby napisać SMS-a do Davida i wtedy dostałam wiadomość od nieznanego numeru?Pomyślałam,że może ktoś się pomylił i otworzyłam ją




(klub nocny w którym była)


Od:Nieznany numer


Tak piękne dziewczyny jak ty nie powinny umieszczać swojego numeru na Twitterze;) Mam nadzieje,że dobrze się bawisz podczas "sexy time"


To mnie trochę zszokowało. Powinnam odpisać? Co on mówił o Twitterze? Wysłałam szybką odpowiedź.


Do:Nieznany numer


Kim jesteś i o co chodzi z umieszczaniem mojego numeru ma Twitterze?


Czekałam na odpowiedź lekko zaniepokojona obserwując jak RY ciągle tańczy 
z jakimś chłopakiem, którego imienia pewnie nawet nie zna. Ja nie jestem taka.Jestem jedyną,która ma chłopaka i jestem mu wierna,wiem że on mi też. Po minucie, która jak dla mnie trwała
jak 92302 minut dostałam odpowiedź.


Od:Nieznany numer


Sprawdź Twittera.Może powinnaś usunąć te twetty? Nigdy nie wiadomo kto zobaczy #;) Jak mija damska noc?


Po przeczytaniu wiadomości otworzyłam aplikacje Twittera na moim iPhone 5 
i zobaczyłam na mojej osi czasu posty,których zdecydowanie nie napisałam.


@BiebsGirlSwagg: Żaden seksowny chłopak nie chce wyjść gdzieś dziś wieczorem? #sexytimer32;r32;


@BiebsGirlSwagg: Jestem napalona po obejrzeniu zdjęć Biebera. Ktoś powinien mi pomóc (597-234-1510) #textme


Byłam przerażona!Odpisałam nadawcy.


Do:Nieznany numer


O mój boże!Ja tego nie napisałam! Po prostu to usunę! Mam nadzieje,że to nie jakiś zboczeniec! Prooosze!!!


Wysłałam wiadomość,a moje serce biło milion razy na minute.Po wysłaniu usłyszałam,że zaczęło się "Beauty and a beat".Mogłam zobaczyć,że Ryder skacze,żeby mnie znaleźć. Wsadziłam telefon do kieszeni i zapomniałam o moim małym problemie bardzo szybko i poszłam z moją najlepsz przyjaciółką na parkiet.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz