niedziela, 27 października 2013

4. Texts, Twitter and James



Hej.To jest mój drugi rozdział na tym blogu.Mam nadzieję,że wam się spodoba. Który szablon strony wam bardziej odpowiada?



_____________________________________________________________________


Justin POV:

Byliśmy z powrotem w naszym autobusie do jakiegoś nowego miejsca, kolejny dzień, kolejny koncert, ale kocham to robić! To dla moich fanów, których uwielbiam! Nie mogłem spać bo ciągle myślałem o tych tweetach. Musiałem do niej napisać! Wszyscy spali więc wziąłem mój telefon i MAC'a, żeby sprawdzić jej numer. Przez cały ten czas wstrzymywałem oddech! Napisałem wiadomość i przeczytałem ją 238 razy.



Do: Biebergirlswagg



Tak piękne dziewczyny jak ty nie powinny umieszczać swojego numeru na Twitterze;)
Mam nadzieje,że dobrze się bawisz podczas "sexy time" .


Byłem strasznie zdenerwowany bo co jeśli ona zadzwoni albo zrobi to policja. Zacząłem śmiać się z samego siebie, gdyż widziałem, że nie będzie wzywać policji. Byłem po prostu strasznie zmęczony po koncercie. Poszedłem na przód autobusu, żeby zobaczyć jak długo będziemy jechać.

-Hej James! Jak długo jeszcze to potrwa? -James jest kierowcą w trasie. Jednym 
z najmilszych facetów w historii!
-Cześć JB. Nie powinieneś spać? Jeszcze pare godzin. IDŹ SPAĆ!-Wiem,że żartuje, ale po części mówi serio.
-Po prostu nie umiałem zasnąć, ale mam zamiar spróbować znowu. Dzięki stary. Oh, twoja córka przychodzi na koncert w MSG*?
-Tak przyjdzie.Dziękuje ci bardzo. Ona jest strasznie szczęśliwa!
-Cieszę się. Dobrej nocy James.
-Dobranoc JB.

W drodze do mojego łóżka zauważyłem,że mój telefon wibruje w ręce. Podekscytowałem się.


Od: Biebergirlswagg

Kim jesteś i o co chodzi z umieszczaniem mojego numeru ma Twitterze?


Oh, ona nie wie o tych tweetach. To jest do bani!


Do: Biebergirlswagg

Sprawdź Twittera.Może powinnaś usunąć te twetty? Nigdy nie wiadomo kto zobaczy #;) Jak mija damska noc?


Pomyślałem, że powinienem trochę z nią poflirtować. Wiem, że mam dziewczynę, ale ona jest po prostu fanką. Chyba mogę trochę pożartować. Niecałe 2 minuty później dostałem odpowiedź. Znowu się podekscytowałem.


Od: Biebergirlswagg

O mój boże!Ja tego nie napisałam! Po prostu to usunę! Mam nadzieje,że to nie jakiś zboczeniec! Prooosze!!!


Śmiałem się do siebie, żeby nikogo nie obudzić, ale też jej współczułem. Nie jestem zboczeńcem tylko facetem, który chce napisać do dziewczyny bo nie wie, że to TEN Justin Bieber. Być może to jest to coś dobrego . Może po prostu mam normalnego człowieka, 
a nie kogoś kto chce ze mną rozmawiać bo jestem tym kim jestem. Wysłałem jej szybką odpowiedź i położyłem się spać.


Do: Biebergirlswagg

Nie jestem zboczeńcem. Przysięgam! Mam nadzieje,że dobrze się bawisz. Nie daj się za bardzo ponieść! I tak BTW** nazywam się Justin.




Zamknąłem oczy i pogrążałem się we śnie myśląc to wszystkim. O mojej rodzinie, za którą tak bardzo tęsknie, zastanawiałem się jak mogę ich odwiedzić. Dzieciaki strasznie szybko rosną! Moja dziewczyna Selena przyjeżdża za niedługo, naprawdę ją kocham i po prostu nie wiem...mam ostatnio dziwne wrażenie dotyczące jej osoby. Ona nie lubi kiedy moi przyjaciele ze mną podróżują.Lil Za, Ryan ale Lil Twist, nie chcę go widzieć w najbliższym czasie.On mnie denerwuje. Jednym wielkim pytaniem było kim jest ta dziewczyna i jaki był powód podania tego numeru. Będziemy musieli poczekać na odpowiedź...





____________________________________________________________________________

MSG*- Madison Square Garden (hala koncertowa w Nowym Jorku)
BTW**-By The Way (tł.Nawiasem mówiąc)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz