poniedziałek, 4 listopada 2013

7.Lets play



Proszę was o komentowanie dla was to tylko chwilka, a dla nas
 motywacja do daleszej pracy:)
____________________________________________________

Brooke POV:

Następnego ranka obudził mnie zapach spalonego popcornu? Weszłam do kuchnii i zobaczyłam RY robiącą kukurydzę.
-To na kaca.- jęknęła nawet nie podnosząc wzroku.
-Jesteś mi dzisiaj winna czyszczenie samochodu.- odpowiedziałam patrząc na jej wyraz twarzy mówiący, że nie chciała się dzisiaj
budzić-Dlaczego wstałaś? Sądziłam, że prześpisz cały dzień
patrząc na to ile wczoraj wypiłaś.Nareszcie podniosła wzrok.
-Chciałabym,ale mnie boli i nie potrafie znowu zasnąć.-wydała z siebie dźwięk pokazujący jej irytacje.

Nie chiałam jej robić wykładu na temat tego, że powinna być bardziej
odpowiedzialna. Ciesze się,że nie mnie nie boli bo mam jutro szkołe i nie sądzę, że rodzice będą na kacu.

-Chcesz obejrzeć film?-zasugerowałam, bo w końcu robi popcorn więc dlaczego nie.W odpowiedzi wywróciła oczami.
-Wybierz film.-pobiegłam do mojego "filmowego pokoju" i już sięgałam po "Never Say Never", gdy usłyszałam jak RY na mnie wrzeszczy.
 -Tylko nie "Never Say Never" więc musiałam wybrać "Step Up: The Revolution". Faceci grający w tym filmie są strasznie gorący. Po włożeniu płyty do odtwarzacza, wyciągnęłam mój koc i usiadłam na kanapie. 
-Oh,mój telefon!- powiedziałam głośno, gdy przypomniałam sobie o
tym,że zapomniałam o wiadomościach z wczoraj. Zobaczyłam moje
wiadomości w tym jeden SMS od Justina. Dalej jej nie powiedziałam o tych wiadomościach. I wtedy do mniedotarło! Te Tweety! To ona je wysłała! Mam zamiar ją zabić!

-Wprowadziłaś jakieś zmiany,gdy weszłaś na mojego Twittera?-próbowała zachować spokój.
-Nie...um,jak i dlaczego miałabym to zrobić?-wiedziałam kiedy kłamie.
- Nie kłam RY wiem,że włamałaś się na mojego Twittera i umieściłaś na nim mój numer.-przyłapana!- Jakiś chłopak napisał do mnie jak byłyśmy w klubie ostatnim razem.-jej twarz po prostu zbledła.
-Przepraszam "B". Zrobiłam to tylko dla zabawy! Możesz mnie uderzyć albo co tam jeszcze chcesz- a ja po prostu roześmiałam się z jej zmartwionej twarzy.
-Nie martw się tym dziewczyno. Rozmawiałam z nim.Jest bardzo fajny. Ma na imię Justin. Wymieniłam z nim tylko kilka wiadomości, a potem zadbałam o ciebie i zasnęłam, ale on mi odpisał!

Od:Justin

Oh, więc jesteś tylko 2 lata starsza! Przykro mi z powodu twojej
przyjaciółki, ale to trochę śmieszne. Przepraszam! Ale co jak co
jesteś dobrą przyjaciółką. Co to za praca, że jest tak wcześnie i
musisz być wypoczęta, co w sumie jest trochę do dupy? Chcesz zagrać w
tą całą grę "20 pytań"? Jest całkiem spoko jeżeli chcesz z
kimś pogadać.Lol. Sory jeżeli to brzmi dziwnie. Pogadać z tobą.

Oh,on ma 19 lat. Uroczo! Powinnam odpisać? Niby co do cholery?! Patrzę na
RY, a on ogląda film kiedy jak zastanawiam się co mam mu napisać. Gdy myślałam nad odpowiedzią zauważyłam, że dalej nie mam żadnych wiadomości od Davida postanowiłam więc sama do niego napisać.

Do: David

Hej kochanie. Przepraszam,że się nie odzywałam,ale dałam się ponieść
ostatniej nocy z RY, wiesz że jest szalona. Oglądamy dzisiaj filmy. Może mógłbyś przyjść nie widziałam cię od kilku dni. Kocham cie <3


Wysłałam wiadomość i głębiej zastanowiłam się nad odpowiedzią dla Justina.


Do:Justin

Właśnie się obudziłam. Cieszę się, że uznałeś to za zabawne. Nie
byłoby gdybyś się zmuszał. Żartuję, ale właściwie to jestem nauczycielką więc muszę wstawać bardzo wcześnie.Ale kocham to. I pewnie że możemy zagrać, ale co masz na myśli mówiąc pogadać z kimś. Nie masz żadnych przyjaciół? Ale spoko, możemy zagrać. Zacznę! Masz dziewczynę? Teraz musisz odpowiedzieć i zadać pytanie. TTYS*

Spojrzałam na telefon, żeby sprawdzić czy David mi odpisał, ale nie zauważyłam wiadomości więc położyłam głowę z powrotem na kanapie i jadłam popcorn oglądając seksowne bestie w filmie.

Justin POV:

Po prostu siedziałem w autobusie oglądając film i wciaż nie mogąc iść na mecz hokeja. Wtedy mój telefon zadzwonił. To była wiadomość od Brooke. Z jakiegoś powodu byłem bardzo podekscytowany.


Od:Brooke

Właśnie się obudziłam. Cieszę się, że uznałeś to za zabawne. Nie
byłoby gdybyś się zmuszał. Żartuję, ale właściwie to jestem
nauczycielką więc muszę wstawać bardzo wcześnie.Ale kocham to. I
pewnie że możemy zagrać, ale co masz na myśli mówiąc pogadać z
kimś. Nie masz żadnych przyjaciół? Ale spoko, możemy zagrać. Zacznę!
Masz dziewczynę? Teraz musisz odpowiedzieć i zadać pytanie. TTYS*


I tylko się uśmiechnąłem bo możliwe, że teraz mam kogoś do rozmowy kto nie wie, że jestem TYM Justinem Bieberem. Usiadłem z powrotem i zastanowiłem się jak mam odpowiedzieć na to pytanie oraz o to jąspytać.

Zerwałem się z mojej leżącej pozycji, gdy usłyszałem trzask zamykanych drzwii. Widocznie musiałem zasnąć. Hałas spowodował Scooter. Czego on może teraz chcieć?

-Justin mamy problem. - o boże,co znowu zrobiłem? Nie pamiętam żebym
coś powiedział albo zrobił.
- Nie powiedziałeś,ani nie zrobiłeś nic złego. - wydawałoby się, że
czyta mi w myślach.
-Tak więc ludzie są zmieszni tobą i Seleną dlatego musisz zacząć
udawać szczęsliwego nawet jeśli ona jest wkurzająca albo cokolwiek tam
jeszcze o niej powiesz.-to jest beznadziejne.- Więc to oznacza, że możesz iść na mecz hokeja, ale weź ją ze sobą. Robcie te wszystkie głupie, romantyczne bzdury.  Rozumiesz?- W odpowiedzi tylko skinąłem głową. Następne pare dni nie będzie należało do najprzyjemniejszych. Przynajmniej wiem, że na meczu będą też chłopaki.

Sprawdziłej wiadomość jeszcze raz wciąż nie wiedziąc co mam odpisać.
Po prostu zapisałem ją na chwile i znowu postanowiłem się położyć. 




         ____________________________________________________

           TTYS*-Talk to you soon(tł.Do usłyszenia wkrótce)

6 komentarzy:

  1. Jak się cieszę że to tlumaczycie bo moj angielski nie jest najlepszy ale dzięki takim wspaniałym dziewczyną jakie jesteście moge poczytać . : ) DZIĘKUJE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, nie ma za co. To my dziękujemy! :)

      Usuń
    2. Bardzo nam miło :) polecaj nas znajomym ;))

      Usuń
  2. Słodcy są! Czekam na następny //@VeronikaMiriam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodcy są! Czekam na następny //@VeronikaMiriam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział <3 Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń