czwartek, 26 grudnia 2013

10. Sexy teacher




20 komentarzy=nowy rozdział


_________________________________________________________



Brooke POV:

Nie wiem dłaczego, ale miałam zły humor. Może dlatego, że ciągle myślałam o dziwnym zachowaniu Davida? Naprawdę potrzebuje jakiejś imprezy... Ryder spytała mnie czy chce gdzieś wyjść, ale niestety znowu musiałam odmówić, bo jutro mam zajęcia, więc musze wstać o 7.25, a w klasie o 8.45.

Przeglądałam Twitter'a znajomych i celebrytów. Wtedy zobaczyłam zdjęcie Justina i Seleny. Wygładał a szczęśliwego... Sarkazm! Zachciało mi się śmiać. Dawno nie sprawdziałam poczty, więc sięgnęłam po telefon i zauważyłam nową wiadomośc od Justina. Mój humor od razu się poprawił.

Od: Justin 

Tak, muzyka. Moim ulubionym wykonawcą jest Michael Jackson. A Justina Biebera spotkałem parę razy, jest miły. Może mógłbym was poznać;) Ale to słodkie, że lubisz te wszystkie romantyczne bzdury. A gdybym mógł być w dowolnym miejscu to...byłoby mi obojętne gdzie, ważne żebyś ty też tam była;) tylko żartowałem. Byłby to mój dom. Dawno nie widziałem mojej rodziny więc chciałbym się z nimi spotkać;) A rzeczą, którą wziąłbym na bezludną wyspę byłaby właśnie moja rodzina... Tylko, że to więcej niż jedna osoba;) Jaki jest twój ulubiony sport? Może jesteś typem zakupoholiczki? -Jay


Spotkał Justina Biebera! Ale super! Zastanawiam się o co mu chodziło gdy mówił, że zajmował się muzyką... ale też uważam, że Michael Jackson to dobry artysta. Justin byłby dobrym chłopakiem... Woah! Przestań tak myśleć Brooke! Masz chłopaka! Nie odpisałam mu, bo chciałam się położyć. Nie patrzylam nawet która godzina, bo byłam zmęczona,a musiałam wcześnie wstać.


Mój głupi budzik zadzwonił okropnke wcześnie, ale nie mogę sie spóźnić. Jestem gotowa na kolejny męczący dzień. Przebrałam się i założyłam moje okulary. Gdy wsiadłam do samochodu, postanowiłam odpisać Justinowi. 


Do: Justin

Zaczepiaj mnie dalej! Jesteś słodki. Przepraszam, że nie odpisałam ci wieczorem. Niestety uznałam, że pójde się położyć, bo musiałam iść do pracy i pomóc tym wszystkim małym dzieciom ;) Tylko żartowałam. To urocze, że zabrałbyś tam swoją rodzinę. Myślałam, że jesteś typem materialisty. Dlaczego chcesz zabrać na bezludną wyspę swoją rodzinę? Nie widujesz ich często? Moim ulubionym sportem jest hockey i może wydać ci się to głupie, ale nienawidzę zakupów! To jest wkurzające! Lol, ale to, że spotkałeś Justina Bieber'a jest super! Lol. Mam do ciebie pytanie... Skąd wiesz, że ktoś cie oszukuje? Mam wrażenie, że David nie jest ze mną szczery. Nie chce cię zadręczać, ale byłam ciekawa. Do usłyszenia! -Brooke


Gdy włączyłam auto spojrzałam na zdjęcie które sobie zrobiłam, a następnie je opublikowałam na Instagramie.



I#nerdglasses #teaching #teacher #glasses #longday #lovemylife


Automatycznie zostało wysłane na mojego Twitter'a, więc ludzie mogą je zobaczyć. Uważam, że wyszłam na nim uroczo. Gdy zaparkowałam, wzięłam moje rzeczy i ruszyłam w stronę pokoju nauczycielskiego. 

-Kurwa.- Powiedziałam na tyle cicho, że nikt mnie nie usłyszał. W pokoju zastałam nauczyciela, który zdecydowanie mnie nie lubi. Wyszłam z pomieszczenia i ruszyłam w stronę mojej klasy. Przygotowałam wszystkie potrzebne na dzisiaj rzeczy i usiadłam na krześle czekając na dzieci. 



Justin POV

Gdy sidziałem w autobusie poczułem, że mój telefon wibruje na poduszce leżącej obok mnie. Okazało się, że to Lil Zay. Nie rozmawiałam z nim przez pare dni. 

- Hej, stary. Co robisz? 
- Siedzę i odpoczywam w busie. A ty?
- Próbuje dostać się do samolotu. Przyjeżdżam na kilka dni. Lil Twist zostaje w twoim domu. - Zakończuliśmy rozmowe, gdy uznałem, że to dobrze, że Twist zostaje w domu. Nie chce go tu widzieć. 

Mój telefon znowu zawibrował. Tym razem wyła to wiadomość od Brooke. Ucieszyłem się z tego. 


Od:Brooke

Podrywaj mnie dalej! Jesteś słodki. Przepraszam, że nie odpisałam ci wieczorem. Niestety uznałam, że pójde się położyć, bo musiałam iść do pracy i pomóc tym wszystkim małym dzieciom ;) Tylko żartowałam. To urocze, że zabrałbyś tam swoją rodzinę. Myślałam, że jesteś typem materialisty. Dlaczego chcesz zabrać na bezludną wyspę swoją rodzinę? Nie widujesz ich często? Moim ulubionym sportem jest hockey i może wydać ci się to głupie, ale nienawidzę zakupów! To jest wkurzające! Lol, ale to, że spotkałeś Justina Bieber'a jest super! Lol. Mam do ciebie pytanie... Skąd wiesz, że ktoś cie oszukuje? Mam wrażenie, że David nie jest ze mną szczery. Nie chce cię zadręczać, ale byłam ciekawa. Do usłyszenia! -Brooke


To wywołało u mnie uśmiech, ale zastanowiło mnie kim jest David. W pewnym momencie uznałem, że to jej chłopak. Nie wiem jak mógłby oszukiwać tak piękną i wspaniałą osobę jak Brooke. Mimo, że nie widziałam jej na własne oczy i tak uważam, że jest śliczna. Wszedłem na Twitter'a i zobaczyłem, że Brooke wstawiła nowe zdjęcie. Coż z Istagram'a... Jest jednym z tych nauczycielek na widok którch chłopcy głupieją. Odpisałem jej, choć wiedziałem, że nie dostanę odpowiedzi zbyt szybko.


Do:Brooke

Wyglądasz jak romantyczka. Ale lubisz hokeja?! To jest mój ulubiony sport! Nie wiem jak rozpoznać czy ktoś kłamie, ale jeśli on cie oszukuje to jest idiotą. Jeśli to prawda to połamię mu kark! Wiem,że mi teraz nie odpowiesz bo jesteś w pracy więc odpiszesz mi później. A ja nie bardzo wiem o co cie zapytać. Widziałem twoje zdjęcie na Instagramie, seksowna nauczycielko ;) Gdybyś była moją nauczycielką to nie przechodziłbym do następnej klasy. Miłego dnia, Brooke -Jay

Odłożyłem mój telefon i włączyłem na chwilę x-box'a.

24 komentarze:

  1. te rozdziały są mega krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper !!!! <3 Czekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! ;)) Dziękuję, że tłmaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział :) Czekam nn <3
    heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 super czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  6. Ich sms-y są słodkie! :) xx @PollKlaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah boski uwielbiam to

    OdpowiedzUsuń
  9. afghddvgarezxcv *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czkam nn <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. aww, justin podrywacz! haha xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cuuudny rozdział *-* czekam nn <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rozdział xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej przecież oni są tacy słodcy że aż pruchnicy można dostać :) Czekam z niecierpliwością //@VeronikaMiriam

    OdpowiedzUsuń
  16. ej mial byc nowy o 20 komebtarzach a jest (z moim ) 24 !!!!!

    OdpowiedzUsuń