sobota, 4 stycznia 2014

11. Interview


                                                                         cz.1
Brooke:
Weszłam do klasy by ogarnąć rzeczy na dzisiejszą lekcję, znaczy ciężko nazwać to lekcją w wypadku tak małych dzieci.

Zmieniając układ klasy, pomyślałam, że dzisiaj spróbujemy przełamać tych nieśmiałych by wyszli przed klasę i wykluli się ze swojej "muszelki" robiąc zajęcia z aktorstwa lub jak dzieci lubią to nazywać "zabawy".

Po przesunięciu wszystkich stołów uzyskując największą możliwość wolnego miejsca potrzebnego na zajęcia aktorskie, usłyszałam jak mój telefon gra melodyjkę smsa.

Uśmiechając się momentalnie mając nadzieję, że to był Justin podbiegłam i przeszukałam moją torbę by podejrzeć mój telefon. "Ah, tu jest" powiedziałam, widząc zaświecony ekran powiadamiający mnie o nowej wiadomości, która była od Justina.

Do Brooke:

Postaram się was połączyć ;) Wydajesz się dziewczyną w jego typie. Ale ty lubisz hokej? To jest także mój ulubiony sport. 
Nie wiem jak rozpoznać czy ktoś jest. Jeżeli jest idiotą to poprostu nim jest. Nie wiem jak chłopaki mogą robić takie rzeczy. Jeżeli okaże się, że nim jest przyjadę tam i złamię mu szyję! Wiem, że jesteś w pracy więc napisz do mnie później. Nie potrafię wpaść na żadne pytanie :) Oh, i widziałem twoje zdjęcie na instagramie seksowna nauczycielko. Jeżeli byłabyś moją nauczycielką nie jestem pewien czy byłbym w stanie zdać do następnej klasy ;) Miłego dnia Brooke. -Jay

Od razu poczułam jak serce podskoczyło mi do gardła i zaróżowiło moje policzki, gdy nagle drzwi otworzyły się ukazując małego Calluma, jednego z nieśmiałych  uczniów.
"Dzień dobry, panno Torris" powiedział, wchodząc do klasy w swoich nowych wyglądających na nike butach, wiecie Callum jest pewny siebie w moim towarzystwie i towarzystwie małej grupki osób ale jeżeli chodzi o całą klasę jest momentalnie nieśmiały.

"Hej Callum, widzę,że dostałeś nowe tenisówki!" krzyknęłam, wkładając telefon do torby, Justin może zaczekać.
"Tak, mama mi je kupiła" powiedział patrząc w dół z błyszczącymi oczami na jego nowe tenisówki, "Proszę pani, dlaczego wszystkie stoły są przesunięte?" zapytał.
"Robimy dzisiaj zajęcia z aktorstwa, ale nie martw się Callum, będzie fajnie", powiedziałam zauważając,że jego uśmiech momentalnie opadł kiedy powiedziałam aktorstwo, musiałam zrobić to tak aby te zajęcie nie wyglądały na straszne.

Wystarczająco wcześnie, reszta klasy zaczęła się zbierać z jasnymi, dużymi uśmiechami na twarzach.
"Ok klaso, chciałabym żebyście usiedli w dużym kółku aż po brzegi klasy żebyśmy mogli zacząć."




Bardzo przepraszam po pierwsze za to, że to dopiero 1cz, a po drugie, że tak długo czekaliście. Postaram się jak najszybciej opublikować 2cz.




17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wspaniała że tłumaczysz to opowiadanie kocham cie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :) czekam nn ;*
    Xoxo @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na 2 czesc

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na 2 część <3
    http://heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham i czekam //@VeronikaMiriam

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! KOCHAM TO! SEXOWNA NAUCZYCIELKA! UHUHU <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne tłumaczenie ^^

    @rozowaatomowka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej genialny :)
    @Vejtaszewska

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że nie przetłumaczyłam tej drugiej części ale nie mam dostępu do internetu, jedynie na telefonie :( @agatorek29

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy nowy rozdział?
    http://heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiście<3 A w wolnym czasie zapraszam do mojego nowego bloga : http://free-hugs-now.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń