poniedziałek, 4 sierpnia 2014

14. Late

następny rozdział= 25 komentarzy

Brooke POV:

Obudziłam się za późno, bo znowu zapomniałam nastawić budzik i byłam totalnie rozbita. Wstałam i zaczęłam się szykować do szkoły. Wiedziałam, że jestem spóźniona, ale w związku z tym, że jestem niesamowita i gotowa, wyglądając dobrze jeśli mogę tak o sobie powiedzieć. Zrobiłam zdjęcie, bo moje włosy wyglądały dzisiaj wyjątkowo dobrze.


                                             off to work! #selfie #lovemyjob #late

Kiedy wysiadałam z samochodu poczułam, że mój telefon wibruje. Podekscytowałam się, gdy zobaczyłam, że to wiadomość od Justina. Ah, on napisał do mnie pierwszy!

Od Justin:

Dzień dobry! Mam nadzieję, że dobrze spałaś ostatniej nocy! Też widziałem ten film, był dobry :) Chciałbym dać Ci te bilety,bo koncert jest za kilka dni! Zapowiada się niezła zabawa :) Moge je do Ciebie wysłać? W jakiej szkole pracujesz? Widziałem Twoje zdjęcie na Twitterze. Bardzo ładnie dziś wyglądasz! Porozmawiamy później, piękna- Jay

Te słowa wywołały u mnie pisk, on nazwał mnie piękną! Ale ma dziewczynę więc to nic nie znaczy. Weszłam do mojej klasy i zobaczyłam kilkoro dzieci gotowych do zajęć.

"Hej, maluchy" wszystkie podbiegły przytulić się do moich nóg. Położyłam swoje rzeczy na biurko i zaczęłam dzień.


Po szkole- Brooke POV

"Pa Jamie, pamiętaj żeby poćwiczyć to czego się dzisiaj uczyliśmy" ona tylko zachichotała odchodząc ze swoją mamą. W końcu był czas, żeby wrócić do domu. Wzięłam moje rzeczy i poszłam do samochodu. Zobaczyłam, że mam jedną nie przeczytaną wiadomość od Ry.

Od Ry Ry:

Cześć dziewczyno, mam nadzieję że w pracy było fajnie. Zastanawiam się kiedy będzie koncert! Musimy mieć stroje! Nie mówię, żeby przesadzać, ale możemy go spotkać, wiesz... dobra napisz do mnie po pracy. Chodźmy na kolację albo cokolwiek <3- Twoja Najlepsiejsza Najlepsza Przyjaciółka!!! <3 <3 <3

To sprawiło, że się trochę zaśmiałam. Zobaczyłam na wiadomość od Justina, żeby mu odpisać.

Do Justin:

Dziękuje Ci za ten komplement. Nienawidzę tego, że ty nazywasz mnie piękną a ja nie mogę Cię nazwać przystojnym albo seksownym, ale wkrótce będę mogła;) tylko żartuję, ale jaka jest data koncertu? Ryder chce być gotowa. Ona jest zabawna. Możesz je wysłać do mojej szkoły. Nazywa się Florida Beginning Elementary. Jestem taka podekscytowana! A ten film był na prawdę dobry :) do usłyszenia- Brooke

Następnie odpisałam Ry.

Do Ry Ry:

Cześć dziewczyno! Jestem "za" jeśli chodzi o dzisiejszą kolację! Justin powiedział, że koncert jest za kilka dni, więc wyśle bilety do szkoły. Jestem strasznie podekscytowana LOL! Poznam mojego wymarzonego chłopaka! Właśnie wróciłam do domu. Napiszę do Ciebie później. Myślę, że pójdę się zdrzemnąć. Jestem naprawdę zmęczona!- Twoja Najlepsiejsza Najlepsza Przyjaciółka!!! <3 <3 <3

Rozebrałam się do szortów i podkoszulka i położyłam się na chwilę.


Pattie POV

Przeglądałam parę rzeczy związanych z moją książką kiedy Scooter gwałtownie wszedł do mojego pokoju. Wszystko z nim ok?

"Co się dzieje z Twoim synem? Co się dzieje z Nim i Seleną?" Można powiedzieć że był coraz gorszy, ale musiał odpocząć.

"Rozmawiałeś z nim?" on tylko spojrzał na mnie"Może powinieneś z nim pogadać, ale wiesz, że Selena nigdy nie była dla niego dobra."spojrzał na mnie "Scooter, czy zauważyłeś zmianę w związku z Justinem? W dobry sposób."

"Tak, co się dzieje?"

"Scooter, chłopak się zakochał" był w szoku!

"W kim?"

"Ma na imię Brooke. To ta, dla której chciał dać bilety na koncert na Florydzie." jego twarz się rozjaśniła jak zaświecone lampki na choince. "Wiesz, że zawsze mu mówiłam, że wolałabym żeby nierandkował z fankami"

"Co jeśli ona Go wykorzysta Pattie?" wyglądał na zaniepokojonego

"Wiesz Scooter, że on powiedział to samo, ale ona nie wie, że koleś, z którym rozmawia to Justin Bieber. Jest słodką dziewczyna. Sposób w jaki Justin mówi o niej, on naprawdę ją lubi. Jestem podekscytowana spotkaniem jej."

Scooter tylko skinął głową i wyszedł z pokoju z zamyślonym wyrazem twarzy. Nie minęło nawet 10 minut, a mój chłopczyk przyszedł.

"Cześć kochanie, jak się masz?" całuję go w czoło, które on potem wyciera.

"Dobrze mamo. Więc, myślałem czy powinienem dać jej te bilety osobiście. Wiesz w pracy?"

"Nigdy mi nie powiedziałeś czym ona się zajmuje" usiadł i zaczął  mówić.

"Więc, ona jest nauczycielką. Wiesz, prawdopodobnie jest najlepszą nauczycielką na świecie. Jest jedną z tych dla których dzieci chcą iść do szkoły żeby ja zobaczyć. Prawdopodobnie wszyscy chłopcy się o Nią biją. Tego rodzaju." w końcu wziął oddech

Poczekałam sekundę.

"Jay to brzmi dobrze, ona dowie się że to ty i będzie zaskoczona i spotkasz ją bez szalonych ludzi wokół"

"Tak mamo. Myślę, że pojadę do niej jutro, gdy dotrzemy na miejsce."

"Dobrze kochanie, kocham Cię" pocałowałam go ponownie w czoło i wyszedł. Cieszę się, że znalazł kogoś takiego jak ona, że jest podekscytowany i myślę, że ludzie będą ich uważać za dobrą parę.


Justin POV


Po rozmowie z moją mamą poszedłem porozmawiać z tatą i dzieciakami przez Skype. Przyjadą za 2 dni. Położyłem się spać podekscytowany następnym dniem...

Następny dzień- Justin POV


Obudziłem się wcześniej wiedząc, że dzisiejszy dzień będzie szalony. Jestem taki podekscytowany. Spotkam się z Brooke po raz pierwszy w życiu, ale ona o tym nie wie. Nie wie, że jestem od pewnego czasu wolny. Nie wiem, co się stało z jej chłopakiem, ale mam nadzieję, że odszedł. Nie próbuje być egoistą, ale hej. Napisałem do niej.

Do Brooke:

Hej piękna. Mam nadzieję, że dobrze spałaś! Życzę miłego dnia w pracy. Porozmawiamy później- Jay

Po wysłaniu wiadomości poszedłem szukać Scootera. Potrzebowałem tych biletów na koncert!!

"Hej Scooter jest jakikolwiek sposób żebym dostał jedną przepustkę. Wiem, że moja mama opowiedziała Ci całą historię" pokiwał głową, uśmiechną się i podał przepustkę. Poszedłem do komputera żeby poszukać w nim kilku informacji.

Brooke POV:

Dzisiejsze wstawanie było dla mnie troszkę łatwiejsze. Poszłam się położyć się wcześniej, więc dzisiaj było mi łatwiej wstać. Uśmiechnęłam się kiedy zobaczyłam na moim telefonie, że dostałam wiadomość. Była od Justina! Nie wiem dlaczego, ale kiedy rozmawiam z nim nie zdaję sobie z tego sprawy, że mam chłopaka. Wiesz co? Od dzisiaj zamierzam wszystkim mówić, że jestem singielką!

Od Justin :

Hej piękna. Mam nadzieję, że dobrze spałaś! Życzę miłego dnia w pracy. Porozmawiamy później- Jay

Aww krótkie i słodkie. Świetna rzecz na poranną pobudkę :) Pomalowałam się, ubrałam i ubałam do szkoły zaczynając kolejny dzień...

~~~

Hej wszystkim!
Przepraszam Was że dodaje dopiero teraz ale tyle co wróciłam do domu z wakacji, które niespodziewanie mi się przedłużyły. Postaram się jakoś nadrobić te rozdziały. Zostawiajcie po sobie komentarze żebyśmy mogły wiedzieć ile osób to czyta.
Do zobaczenia wkrótce
@Caaarly23 ♥

28 komentarzy:

  1. Cudo, cudo i jeszcze raz cudo !!! Czekam na ich spotkanie!!! Aaaaa !!!! Nie mogę się doczekać :)) Dziewczyny kocham was za to że tłumaczycie to ♥ Czekam na kolejny :))
    Claudia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak zareaguje Brooke gdy zobaczy Justina:)
    Świetny czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, nie mogę się doczekać aż Justin spotka się z Brooke ♡ oni tak słodko o sobie mówią ;)) czekam na nowy rozdział i dziękuję, że poświęcacie swój czas i tłumaczycie xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwbajagwjayqva nie mogę się doczekać aż się spotkają whanakbwmsja

    OdpowiedzUsuń
  5. Sgujfrfdghh świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest nowy *.* nie mogę doczekać się ich spotkania jdgbhf :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Asdfghjkl boski *, * czekam na kolejny ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pilsss daj następy rozdział :***
    Bosko piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki *.* Chce już następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce już nn :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Asdfghjklzxcvbnmr Chce już następny rozdział :************

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tym opowiadaniu *.* Nie mogę się doczekać następnego rozdziału :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże *.* Koleżanka mi poleciła te opowiadanie i miała racje... Boski :******

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej boski :-**** Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym :***** Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest po prostu BOSKIE!

    nie mogę się doczekać kolejnego♥

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest fajne bardzo :********* Ale mam do Ciebie jedną małą uwagę... Tłumaczysz to od niedawna i oczekujesz że ludzie będą Ci tyle komentarzy dawać :c.. Wybacz ale są dziewczyny które od dawna tłumaczą i nie miały tylu komentarzy ale dalej piszą i tłumaczą.. Nie chce być niemiła, przepraszam.. Po prostu chciałam Ci uwagę zwrócić.. Ja zostanę do końca tego tłumaczenia i bd dawać komentarze ale nie wszyscy to robią..

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na następny.Ten rozdział jest genialny.Jestem ciekawa jak zareaguje Brooke kiedy się dowie że Justin to Justin.lol wiesz o co chodzi.Nie zauważyłam żadnych błędów i czekam na następny. @vampsmyloves_

    OdpowiedzUsuń
  21. No dodaj już plissssss.. Kocham to tłumaczenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku ciekawe co zrobi jak się dowie że Justin to On :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę dodaj następny <3 Świetnie tłumaczysz

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG *-* Kiedy kolejny?!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy NN ? @ILoveBieber

    OdpowiedzUsuń