czwartek, 19 czerwca 2014

12. I wanna meet you.

Brooke POV

Po szkole wchodzę do domu i słyszę że mój telefon dzwoni. To Ryder.

"Cześć dziewczyno, co robisz dzisiaj wieczorem?" Brzmi na bardzo podnieconą.

"Nie mam nic w planach. Dlaczego pytasz?"

"Dobrzeee" przedłuża E, więc wiem, że czegoś chce.

"Chciałabyś pójść na obiad i na filmowo- dziewczyńską noc?"Pyta z entuzjazmem

"Dobra, to jest randka" Obydwie się śmiejemy i żegnamy. Zaczynam się przygotowywać.

Przebieram się w mniej formalne ciuchy, biorę prysznic i ubieram się w brązową koszulkę i schodzone jeansy.

Biorę moje auto i spotykam się z Ry w Chili's na obiedzie, następnie idziemy oglądać Poradnik Pozytywnego Myślenia. Gdy czekamy na film robimy sobie szybką fotkę na Insta.



                                                  Z moją Ry Ry! Czas na film! <3

Wychodząc z kina widzę, że Ry prawie płacze.

"To było takie urocze! Próbował odzyskać swoją żonę! Tak bardzo mu zależało, ale potem się zakochał! Też chcę miłości!"

"Obie chcemy!" Tylko westchnęłam wiedząc, że prawdopodobnie ja i David niedługo zerwiemy! Z jakiegoś powodu nie jestem nawet zła. Nie wiem. Dziwne.

"Co się dzieje z tobą i Davidem?" Wiedziałam, że to pytanie nastąpi.

"Krótko mówiąc... wiem że on mnie oszukuje i nic nie mówi więc zamierzam to wkrótce skończyć." Ry wysyła mi przepraszające spojrzenie. "Jest w porządku Ry, poważnie!"

"Oh dziewczyno to znaczy, że możesz się spotykać z Justinem!" Byłam szczęśliwa dopóki nie przypomniałam sobie, że on też ma dziewczynę.

"Nie, on ma dziewczynę, ale cóż mój książę przyjdzie" skończyłyśmy naszą rozmowę, dostałyśmy się do naszych samochodów i udałyśmy się do naszych domów.

Wchodzę do mojego mieszkania, w którym jest bardzo cich. Uwaga dla siebie" potrzebuje zwierzątka. Rzucam moją torbę na łóżko i kładę się na kanapie z laptopem. Wchodzę na Twittera i nie sprawdzając mojej linii czasu dodaje nowego tweeta:

@biebsgirlswagg: Dziewczyńska noc z moją RY RY!!! Kiedy mój książę przyjdzie? "westchnienie"

Potem weszłam na Tumblra i zobaczyłam kilka gifów z jednego z wywiadów Justina. Oh, przegapiłam go. Podeszłam do telewizora i zaczęłam szukać powtórki programu. Znalazłam ją! Podczas gdy wywiad się zaczął mój telefon zaczął wibrować informując mnie, że mam kilka nowych powiadomień na Twitterze.

Uświadomiłam sobie także, że mam nieodebraną wiadomość od Justina! Zaczęłam ją czytać jednocześnie słuchając wywiadu. Tak mogę to zrobić!

Do Brooke:

Oczywiście, że byś była. On też jest beznadziejnym romantykiem, nie martw się. Jeśli on zaczyna to kończyć oznacza, że albo oszukuje, albo traci uczucie. Nie wiem jak on tak może. Znaczy wydajesz się naprawdę prawdziwa, to znaczy twoja osobowość idzie z twoim wyglądem. Mogę tylko powiedzieć, że jesteś zabawną, kochającą dziewczyną. Ok, urodziłem się 1 Marca 1994 r., tak wiem, że data jest ta sama i mam takie samo imię ale to był tylko straszny zbieg okoliczności. Przeraziliśmy się, kiedy powiedzieliśmy to sobie. Ok, więc tutaj są moje pytania:
1. Skąd jesteś?
2. Czego szukasz w facecie? - Jay

Kiedy czytałam słyszałam jego wywiad.

"Więc Justin, powiedz nam o Selenie, jak to jest być w związku z kimś tak utalentowanym jak ty?" Oprah powiedziała, uśmiechając się i biorąc drinka.

"Um, wiesz to jest świetne... mając z kimś porozmawiać, kogoś kto rozumie stres przez który przechodzisz jako artysta. Ona jest naprawdę autentyczna; jej osobowość idzie w parze z jej wyglądem- na pewno! Mogę tylko powiedzieć, że jest zabawną, kochającą dziewczyną" Powiedział.

"Widzisz was dwoje wciąż silnych w przyszłości?" Oprah zapytała.

"Oczywiście, mamy się naprawdę dobrze, ona jest jedną z tych osób, które trzeba kochać, ponieważ nie możesz czuć niczego innego wobec niej" Justin odpowiedział.

Spojrzałam na mojego SMS czytając go... To są dokładnie te same słowa, które były w mojej wiadomości... To tylko zbieg okoliczności. Więc, napisałam do niego:

Do Justin:

Hej. Przepraszam, że nie odpisałam po południu, ale miałyśmy dziewczyńską noc. Odpowiadając na twoje pytania jestem z Florydy i to czego szukam w facecie to to że musi być prawdziwym dżentelmenem. Szacunek, musiałabym się spotkać z jago rodzicami. Uczciwość jest ważna. Właściwie nie wiem. Musiałabym go poznać. Chcesz usłyszeć najdziwniejszą rzecz. Justin Bieber był w telewizji i powiedział tak jak ty,ale ty narzekałeś na swoją dziewczynę, a on mówił jaka ona jest jego księżniczką :) lol To zabrzmi dziwnie, ale czy mogę cię spotkać. Tak... twarzą w twarz?- Brooke

Wysłałam już wiadomość,ale potem przeczytałam ją jeszcze parę razy. Może to by zły pomysł żeby to napisać. Świetnie, teraz on nie będzie chciał ze mną rozmawiać! Jestem taka głupia!

Kiedy sama na siebie krzyczę dostaje odpowiedź. To było szybkie.

Od Justin:

Jest w porządku. Jak tam dziewczyńska noc? Nie za dużo imprezowania... zgaduję czytając twoją wiadomość teraz :) Rozumiem wszystko czego ty szukasz. Znam kogoś takiego. Wiesz co? Myślę, że Bieber mógłby być twoim facetem ;) Ale to jest dziwne, że powiedział to samo. Może on po prostu czuje w ten sposób. Nie mogę mówić za niego. Jeśli kiedykolwiek się z nim spotkasz możesz go zapytać ;) Ale bycie jego księżniczką może być możliwe :) Wiesz, że zawsze jest tam twój książę.Nigdy nie wiesz tylko, kiedy on przyjdzie. Może wtedy, kiedy będziesz się go najmniej spodziewać? Rozmawiamy już przez pewien czas i myślę że powinniśmy się spotkać. Właściwie rozmawiałem z Justina menadżerem Scooterem i myślę że mam dla ciebie pare biletów ;) Czy chcesz przyjść?- Jay

Czytając to krzyczę głośno i dzwonie do Ry

"RY, ZGADNIJ CO!!!"

"Przestań krzyczeć"

"Ale zgadnij co ja robię?"

"Spotykasz się z Channing Tatum i bierzecie ślub? Ty szczęściaro!" Brzmi totalnie poważnie poważnie, ale dlatego ją kocham.

"Nie, spotykam Justina! Ale również wiesz co!?! Idę na koncert Justina Biebera!!!"

"Czekaj, rozmawiałaś z Justinem Bieberem?" Brzmi poważnie.

"Nie głupia, Justin go spotkał parę minut temu. Ale załatwił mi bilety! Yay chciałabyś iść ze mną??"

"Pytasz mnie o to ?!? Cholera, pewnie że pójdę!" Obydwie krzyczymy do telefonu! Jesteśmy strasznie podekscytowane!

Z tej całej ekscytacji pomyślałam, że nadszedł czas, aby iść spać, więc odpisałam Justinowi.

Do Justin:

Dziewczyńska noc była zabawna :) Oglądałyśmy Poradnik Pozytywnego Myślenia- dobry film! Romans, który kocham :) Ale jestem naprawdę zmęczona :/ Cieszę się, że będę mogła cie poznać.. LOL. Kiedy jest koncert? Porozmawiamy o tym jutro :) Branoc!- Brooke

Po wysłaniu wiadomości umyłam zęby i poszłam poczytać, ale to sposób na zmęczenie.

~~~~
 Przepraszam wszystkich że dopiero teraz ale miałam urwanie głowy w szkole :/ Ale mem dla was niespodziankę!!! Z racji tego że w sobotę mam urodziny postaram się dodać następny rozdział :D Mam nadzieje że się cieszycie.
Do zobaczenia wkrótce !
@Caaarly ♥

5 komentarzy:

  1. Rozdzial jsjsjdjdidbososjd genialny /@KlaudiaSwaggg

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Nie mogę się doczekać kiedy się spotkają! Ciekawe co z tego wyniknie!Rozdział jest ncfdigshm <3 Świetnie tłumaczysz, wiesz o tym? Czekam (nie)cierpliwie na następny.

    Claudia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww tacy kochani *-* Rozdział świetny :) Czekam nn <3
    ~heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń